3080730555 |
Llegir per escriure |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
14/10/2019 - 25/5/2020 (21 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
ESC Can Salvi |
|
av. de la Constitució, 59 (Sant Andreu de la Barca)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
LES1 Llegir per escriure
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Els àlbums il·lustrats com a eina d’ensenyament i aprenentatgeper millorar les produccions escrites dels alumnes.
|
| |
Objectius |
Conèixer àlbums il·lustrats i llibres que tracten algun aspecte relacionat amb l’escriptura.
Compartir propostes de lectura que permeten aprofundir en el contingut dels àlbums il·lustrats.
Exemplificar i elaborar activitats d’escriptura que parteixen de textos literaris.
Reflexionar sobre la relació entre les habilitats de llegir i escriure.
|
| |
Continguts |
Tipus de lectura.
Conversa literària.
Funcionalitat de l’escriptura.
Procés de composició escrita.
Models literaris.
|
| |
Formador/a |
Costa Climent, Núria
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Activitats dissenyades per millorar les produccions escrites dels alumnes.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i primària.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
14/10/2019 |
1200 |
1400 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
dilluns |
25/05/2020 |
1200 |
1400 |
|
| |